Carolien van de Kamp is hoofdredactrice van Carolien Magazine. Daarnaast is ze online marketing innovatie-adviseur, business coach en gespecialiseerd in lanceringen. In de afgelopen jaren heeft Carolien voor haar klanten en haarzelf grote en succesvolle online campagnes gecreëerd en begeleid. Daarnaast liggen haar expertise en liefde bij het leren omgaan met de hoogte- en dieptepunten in het leven en het bedrijf van haar klanten.

Carolien van de Kamp Podcast

Ik heb het met Carolien over heel veel verschillende onderwerpen. Van wat gebeurt er als je doodgaat tot hoe je werkt met doelstellingen. Ook hebben we het over Instagram en Facebook, influencers, online zichtbaarheid en content marketing.

Verder praten we over wat Carolien onderscheidend maakt als business coach, wat is het spannendste dat ze over zichzelf online heeft gezet, hoe om te gaan met skeletons in the closet en wat vrijheid voor haar betekent.

Het is een heel waardevolle en inspirerende podcast geworden dus geniet er van!

In deze podcast leer je:

  • Wat doet het hebben van een groot aantal volgers met je?
  • Waarom apen ondernemers elkaar allemaal na en wat kan je in plaats daarvan beter doen?
  • Hoe kan je als ondernemer leven met een lege agenda?
  • Wat maakt jou jou, wat is jouw verhaal?

Veel luisterplezier en ik hoop je volgende week weer te zien!

Bekijk

Luister

Listen to Stitcher

Over Carolien van de Kamp:

Genoemde boeken:

Join the inner-circle!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief:

Sjanett de Geus

Author Sjanett de Geus

More posts by Sjanett de Geus

Join the discussion 4 Comments

  • Gerald Kersjes schreef:

    *Carolien is high-end business-coach en heeft ook ‘Carolien life- en bizz-magazine’. In het magazine doet ze eigenlijk een beetje wat Sjanett in haar podcast doet, dus volop ondernemersverhalen en dan met name ook de randjes, de lastige stukken en de leerpunten. Vanuit eigen ervaring stellen beide dames; Neem een coach die jouw pad zelf heeft doorlopen (of heel goed kent). Carolien is iemand die denkt in concepten en er dagelijks veel door haar hoofd ziet rollen: Vertel als ondernemer altijd je eigen uniek verhaal. Kopieer dus niet de business van iemand anders, maar modelleer een goed voorbeeld naar jouw eigen plan, naar wat bij jou past. Voor Carolien is bijv het concept; Een enthousiast gedreven persoon die de shit- en de shine-kanten kent. Als je je concept hebt, kies dan ook bewust een (online-) strategie en communicatie-kanalen. Op Instagram bijv elke dag een post en elke dag 10 stories om verbinding met je publiek op te bouwen en te behouden. Wees daarbij niet bang voor afwijzing of commentaren van anderen en neem die opmerkingen vooral niet persoonlijk. Durf jezelf bloot te geven, laat dingen van jezelf zien, zodat je cliënten zich daaraan kunnen relateren.
    *Beide dames hebben een niet zo leuke jeugd gehad en vaders met vormen van (manische) depressie en een ervaring dat dit soort dingen vroeger onbespreekbaar waren, zowel binnen als buiten het gezin. Ze zijn daardoor ook mede gevormd, omdat ze daarmee hebben moeten dealen. Ondanks dat of juist daardoor stellen ze nu: Hou je problemen niet voor je, je bent mens. Mede die problemen hebben je gemaakt tot de mens die je bent en vele mensen hebben zoiets meegemaakt en kunnen zich daardoor met je verbinden. In alle persoonlijke omstandigheden is ‘betekenis’ te vinden. Je bent hier om te leren en je eigen thema uit te werken.
    *Carolien is hier om te leren om (in verbinding) in vrijheid te leven en te werken en dat (in verbinding) ook aan anderen te leren. Laat elkaar daarbij vrij en wees vrij in je keuzes. Ze heeft oa daarom geen vaste periodieke afspraken met klanten en vrienden. In beide gevallen komen die contacten wanneer het nodig is en dan is het ook goed.
    *Over ondernemerschap en succes: Het komt niet vanzelf! Je moet jezelf (kunnen) motiveren en je moet aan de bak. Er is verder ook een lange aanlooptijd naar ‘succes’. Practice what you preach.

Geef een reactie